Melodifestivalen


Ikväll är det deltävling nummer 3 i tävlingen.
Jag älskade förra veckan, himla många bra låtar som var med!

Ikväll vet jag inte riktigt men jag gissar på att BWO komer gå vidare.
Jag tror många röstar på dem.

Jag hoppas på att EMDs låt ska var super!
De har utstrålning och skulle nog passa i den stora tävlingen.




Däremot är jag inte så förtjust i Petra Mede....
Hon kollar alldeles för mycket i sina kort, även när hon drar sina så kallade skämt.
Hon är lite överdriven tycker jag, men jag försöker ge henne en chans nu.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Har också svårt för Petra Mede, hennes humor är inget kul alls.. Hoppas du får en trevlig kväll.. Mvh Jenny

2009-02-21 @ 18:11:13
URL: http://smulis74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0