090112


Humör: Bara bra
Gjort: jobbat på som vanligt en måndag
Planer: Vet inte riktig men det blir nog att röja lite här hemma. Lästa ska jag göra, jag läste ut min bok igår så idag blir det att börja på en ny.
Ser på: Hell´s Kitchen
Lyssnar på: Blåsten utan för, det skallrar på balkongen
Läser:  Jag kommer inte ihåg vad boken heter...
Dricker: Inget
Äter: Det blev thaimat på lunchen, lagom starkt och gott
Bästa: Jag fick en fin present av en säljare idag, visar den senare
Sämsta: Det är måndag och har en hel arbetsvecka framför mig
Barn: Nope
Väder: Mörkt och blåsigt

Kommentarer
Postat av: Camilla

Halloj! Fika snart?

2009-01-12 @ 19:59:03
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0