Bara en helt vanlig onsdag


Jaha, så var snart onsdagen avklarad.
Det var rörigt idag på jobbet och jag kände huvudvärken kom smygande på eftermiddagen.
Det var bara en massa strul jobb och ordrar idag så jag blev tokig.
Jag är så trött på att blir överröst med att göra skit saker! Så det så!
Telefonen ringde konstant idag, blää!

Det var riktigt skönt när klockan slog 17 och det var dags att stämpla ut.

En bra sak var att jag hann med en mysig macdonken lunch med Kirsi, Erika och hennes lilla Max.
Godingen var så söt så idag! Som alltid =)
Tycker att han växer för varje gång man ser honom.

Nu ska jag slappa en stund i soffan och prata om Thailand/Filippinerna med Andreas.
Jag ska bara längta bort, endast 6 veckor kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0