God Morgon Lördag


Humör: Bara bra
Gjort: Inte så mycket bara lördags-slappat i sängen 
Planer: Duscha och göra iordning mig. Sen ska jag träffa Anna på stan för en fika/lunch. Kom just på att det är lönehelg och säkert mängder med folk på stan...
Ser på: Datorn
Lyssnar på: Andreas lyssnar igenom en massa gammal musik på den andra datorn.
Läser: Ska kolla efter någon ny bra bok idag på stan.
Dricker: Inget ä sä länge
Äter: Jag rensar visst godisskålen efter igår, till frukost.....
Bästa: Att jag ska träffa Anna idag och jag ska på dop imorrn
Sämsta: Det måste vara vädret
Barn: Nej, men imorrn får jag träffa en massa barn.
Väder: Det regnar och är skräpväder ute, måste komma ihåg att ta med paraplyt när jag går till spånkan sen.

Ps, Nej syrran det var inte menat som en pik. Men jag kan tänka mig att det verkade som det =)
Puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0