God Morgon Onsdag

Humör: Jag är trött, kunde inte slita mig från boken igår kväll/natt så det blev sent
Gjort: Gjort mig iordning till jobbet, steker ägg
Planer: Jobba. Vid 10 ska jag till en sjukgymnast som ska kolla knät. I em kommer Tess och fikar
Ser på: Mina nya fina blommor
Lyssnar på: Tystnaden
Läser: Mari Ljungstedts kriminalroman I denna ljuva sommartid
Dricker: Bara vanligt vatten
Äter: Knäcke med stekt ägg på
Bästa: Att jag får träffa Tess idag, det var länge sen
Sämsta: Det tar tid att hoppa på kryckor till jobbet....
Barn: Hoppas Tess har med sig sina kids idag. Jag tror lilla Axel har blivit stor =)
Väder: Mörkt och blåsigt

Så här liten var Axel i sommras



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0