Godmorning Sunday


Humör: Bara bra
Gjort: Ingenting än så länge, bara slappat i sängen
Planer: Duscha och göra iordning mig. Känns som om det är dags när klockan är efter 11...
Ser på: Jag såg nyss en intervjuv med Liza Marklund på tv. En debatt om hennes böcker Gömda och Asyl pågår förfullt.
Jag tycker synd om henne, det är klart att inte allt som skrevs i böckerna kan vara sant. Då skulle Mias identitet röjas på en gång. Heja Liza!
Lyssnar på: Andreas gör frukost
Läser: Har läst ut mina böcker så nu ska jag se om jag har någon annan jag kan läsa.
Dricker: Oboy, det är ju söndag!
Äter: Rostade mackor blir det idag
Bästa: Att jag det är en hel söndag kvar att bara slappa.
Sämsta: Knät bråkar lite idag efter allt gående på stan igår....
Barn: Nej
Väder: Ser kallt ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0