Kvällens bästa kommentarer


Ikväll tittade vi på Let´s Dance tillsammans med barnen.
Det är ju ett måste och det var första programmet.

Jag har lite svårt att sitta i soffan utan att ha mitt onda knä högt.
Så jag försökte klämma in det hos Alva och Aicia.
Då tittade de så på mig när jag grinade lite illa.
Alicia 8år säger:

-Men moster, vill du inte ha en kudde under knät?
 Jag kan fixa det isåfall.

Gullebulle så sött!

Sedan när jag kommenterade Kittys resultat med
- Ja, det var ju inte så bra poäng hon fick.

Alva 5år säger:

- Men det är ju inte det som betyder nått.
 Hon gjorde ju sitt bästa och det är det som räknas.

Så gulligt och det är ju helt självklart att det är så!
Tänk så lätt det kan vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0