TGIF


Yes, äntligen fredag!

Denna dagen har gått väldigt fort men ändå sakta, eller hur man nu ska förklara...
Jag är fortfarande trött på allt skit jag har fått göra denna vecka men idag sa jag ifrån om vissa saker.
Det kändes bra!

Jag har tydligen blivit kontaktperson åt ytterligare ett par företag utan att chefen sagt något.
Det kan jag bara bli så trött på...

Jaja, nu ska jag släppa det eftersom det är helg!

Johan kommer hit sen, vi ska se Let´s Dance, käka skräp mat och kanske dricka lite vin
Det får kvällen utvisa.

Just ja, igår var Andreas och jag på stan en liten sväng, ca 1 timme och jag hittade massa med
fina kläder. Det var ju egentligen dop-present vi skulle köpa men som vanligt kan jag inte hålla fingarna
i styr vad gällande kläder =)

Ha en riktigt trevlig fredagskväll, för det tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0