God morgon Måndag

Humör: Bara bra.
Gjort: Ätit frukost, kollat på tv
Planer: Handla ikväll, det ekar i vårt kylskåp. Sätta upp gardiner. Camilla skulle ha kommit och fikat men hon har troligtvis fått en vattenskada i kket....fy så trist.
Ser på: Andreas som spelar något krigsspel på Wii
Lyssnar på: Andreas som hojtar här i soffan
Läser: Min Allt i hemmet kom idag i brevlådan. Den ska jag läsa efter lunch.
Dricker: Vatten, livets dryck!
Äter: Risalamalta utan vispgrädde idag igen.
Bästa: Knät känns riktigt bra idag
Sämsta: Jag har varit ifrån jobbet i snart 2 veckor, och jag har inte fått något gjort hemma.
Barn: Nej
Väder: Snö och strålande sol, ser underbart ut. Men det är nästan 10 minus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0