Michael Jackson - Dangerous


Kan inte sluta, måste bara.

Just nu på tv:n..... Hela konserten.

Jag sitter klistrad.



Tänkte att Ante, det största Michael fanset jag känner får göra ett litet gästinlägg.
Dock taget från inlägget på min FB.

Andreas Svensson:

"Jag har suttit här och sett det hela cermonin jag med. Med en pinsamt stor klump i halsen som tillslut rann över. :( '
Han har alltid varit en inspirationskälla och mitt livs stora idol inom musik och entertainment.
Dangerous (1992, som går på TV nu), den konserten fick jag som liten Flunsan inför (Är man 10 år så har man inte så mkt att säga till om, bara stanna hemma). Därför kom jag aldrig till den.
HIStory (1997) var jag dock på och har biljetter till "This is It" den 3e Augusti. Något som får förbli en dröm och som jag helt enkelt får vara stolt över att jag fick biljetter till.
Tycker det kändes kul att du lade en tanke till mig när du såg på Michael Jackson idag. Njut nu vidare av Dangerous konserten. Den är helt sjukt grym. Puss på dig vännen! Kul höra av dig och hoppas allt är bra med dig med.
Kramar Andreas
- Alla mina MJ saker finns kvar. Dock kanske inte på väggarna. Men de finns kvar! ;)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0