Busy weeks


Oj, jag har så mycket inplanerat de två kommande veckorna.
Jag vet inte hur jag ska lyckas få ihop allt....

* Fika hos Sara med Tess, Linda och Malin
* Färga håret
* Måste ner på stan och fixa massa ärenden
* Fixa inför midsommar
* Fixa naglarna
* Hitta klänning till Andreas fest (den jag köpte var ful som stryk!)
* Planera inför festen
* Hämta tältet hos Daniel i Sörping
* Fixa Andreas 30års present
* Boka tid för ansiktsbehandling och fotvård
* Dundermycket fix och trix inför festen
* Åker till Götet Söndag-Måndag för att se AC/DC på Ullevi
* Såklart vill jag hinna träffa alla vänner

...och sjukt mycket mer, listan kan bli låååång.

På allt detta ska jag även jobba som vanligt.


Gahhhh! Klona mig!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag ska försöka sola några gånger innan festen, ser ju ut som det inte varit någon sommar än alls (fast vi var utomlands)

2009-06-16 @ 06:01:21
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: em

Hej, jag är med i en tävling hos en tjej som heter Frida. Skulle du vilja rösta på mig nr 5 emily? :) det vore jättesnällt av dig för mer information finns i min blogg och första inlägget. Tack!



Jag lider verligen med dig! Hoppas att du hinner med allt planerat! :)

2009-06-16 @ 15:58:20
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0