Grattis Sverige!


Idag är det minsann nationaldag. Men att fira med något speciellt har vi väl aldrig gjort.
Inte som norrbaggarna iallafall. Där kan man tala om firande!

Jag sa ner nu strax och fixa till naglarna.
De börjar bli fula nu när de har växt. Men hållt har de minsann gjort.

Jag får ta spårvagnen ner, vi har nämligen ingen bil.
Andreas skule bya bromsbelägg igår och upptäckte då att bromssivorna också behövs bytas.
Men på måndag ska han fixa det.

Nej, nu måste jag rusa. Hoppas butikerna öppnar tidigt idag så jag hinner med en runda på
stan. =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kram på dig!

Fika nån dag?

2009-06-06 @ 16:51:05
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0