090507


Jaha då var det torsdag igen och mer än halva jobbveckan har gått.
Det har varit två tuffa dagar nu.

I tisdags var jag runt lite överallt efter jobbet. Det är så trist att sluta 17 varje dag.
Man hinner liksom inte med att göra små ärenden, så man får allt på en gång.

Jag hade en lång lista på vad som behövdes köpas till landet och lillstugan.
Jag fixade nästan allt, bara gardintyg kvar till toaletten.

Igår bestämde vi oss för at bygga om vår klädgarderob som har blivit mer av ett skräp/förråds rum.

Det blev kalas bra! Men jag ska bara organisera lite bland mina kläder som ligger
i en stor hög på golvet.... Det får jag göra efter jobbet.

Dåligt med uppdatering och bilder men det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0