Besök på akuten och mys med tjejorna


Igår morse blev jag så chockad.
En jobbarkompis ringde mig och frågade vart jag var.
Jag hade precis parkerat bilen. Hon sa att jag var tvungen att komma fort.
Hon kunde inte ta sig ut ur bilen. Oj, så rädd jag blev!
Jag hittade henne halv hängande utanför bilen. Hon var jätteyr och vimmelkantig.
Det blev ilfart till akuten. Där konstaterade de att hon hade vatten bakom öronen.
De gjorde inget speciellt åt det och under tiden vi väntade på läkaren blev de bättre.

Vi åkte tillbaka till jobbet efter 2 timmar på akuten med en frisk Sandra i bilen =)

På kvällen kom Erika och Camilla. Vi hade en riktigt mysig kväll.
Först myste vi i solen på balkongen sedan åt vi tacopaj och Jappmusse.
Camilla var på blogg fest förra fredagen och fick en massa goodiebags med sig hem.
Hon hade en hel hög med produkter med sig som Erika och jag fick dela på.
Så himla gulligt =)

Detta valde jag.



Det var även en mascara också men den har jag packat ner i väskan.



Detta blev min favorit. Jättehärlig färg!
Jag upptäckte att när man öppnar den så startar det ett lyse automatiskt, haha coolt!
Samt att det finns en lite spegel på flaskan.

Nej nu åker jag till landet!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så lite :) Fina naglarna ser ut

2009-05-16 @ 16:13:00
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0