God Morgon Måndag


Humör:
 Bra men lite förskyld och lite trött
Gjort: Gjort iordning mig inför jobbet
Planer: Jag ska jobba. I eftermiddag ska vi till Andreas pappa som fyller år
Ser på: Inget
Lyssnar på: Äggen som kokar
Läser: Antar att det finns en hel del mail i min inbox
Dricker: C-vitaminbrus. Granatäpple/Lime, mums.
Äter: Det blir 2st ägg och ett äpple till frukost
Bästa: Att helgen nere på landet var så härlig
Sämsta: Att det är måndag och en hel vecka kvar till helg
Barn: Nej
Väder: Det har visst regnat lite och det känns som om det snart börjar igen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vill du ta en fika nån dag?

Jag kan nästa vecka

2009-05-06 @ 13:52:01
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0