Helgen är nära nu


Idag är det sista dagen för mig denna veckan. Jag har nämligen tagit ledigt på fredag.
Gissa om det känns skönt!
Igår på jobbet var det ganska tufft. Ena chefen är hemma för öroninflammation.
Men igår verkade det som om han kände sig bättre.
Det dundrade in mail efter mail efter mail från honom.
Oj, så stressad jag blev. Jag var tvungen att skicka STOPP till honom.
Haha, du lugnade han ner sig =)

Igår kväll började jag med ett nytt projekt här hemma.
Jag har börjat fixa lite på balkongen.
En gammal trälåda ska jag piffa till och den ska bli både förvaring och sittplatser.
Tänk så skönt att man inte bara slänger saker, denna kommer ju till användning.

Ikväll ska vi till Anna & David och förhoppningsvis hitta ett resmål vi vill åka.
Vi hade tänkt åka till Grekland v29.
Hoppas vi hittar nått fint, mysigt och billigt ställe. Men så länge det finns sol så är jag glad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0