Tillbaka!


Nu har jag haft en semester från bloggen. Näe vars, jag har bara inte haft någon lust.
Jag har funderat lite hit och dit om jag verkligen vill blogga.
Ett tag funderade jag på om jag skulle starta en ny blogg och vara anonym.
Känner att det finns så mycket som jag vill skriva om men eftersom man inte har
koll på vilka som läser så, jaja.

Nu kikade jag bara in här en snabbis och kom på att det är kul att kunna se tillbaka på vad man har gjort.

Nu ikväll var jag på vattengympa. Första gången jag tränar sen knät hoppade ur led.

Månaderna har gått upp och ner men nu är det mycket kul som händer så nu
jäklar kör jag igen!

I´m back on track again and I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0