101230


Idag är det sista arbetsdagen för detta år. Dessa mellandagar har gått väldigt långsamt. Det är nästan inga som jobbar och telefonerna ringer knappt. Så jag har fixat med sånt som man aldrig hinner annars. Men igår förmiddag trodde jag ögonen skulle ramla ihop. Jag satt och gjorde samma klick på datorn om och om och om igen....

Igår var jag och tränade, himla skönt! Har bara tränat två gånger de senaste två veckorna, inte okej. Men men det är bara att ta nya tag. Jag har haft lite ångest över vikten nu vid jul. Jag har unnat mig en massa god mat och dryck. Men jag smygvägde mig i morse och det var inte alls farligt, skönt!

Ikväll blir det en lugn kväll tillsammans med min blivande man.

Längtar mer än någonsin efter ögonblick som det nedan.


Kommentarer
Postat av: Malin

HÄRLIGT att ni har en underbar resa framför er!! SNART Kirre!! SNART!! ;0)



GOTT SLUT på 2010, o GOTT NYTT 2011!!

MASSA KRAMAR!!!

2010-12-30 @ 11:51:44
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0