101202



Humör: Lysande fint!
Gjort: Packat väskan inför Stockholm. Sitter nu i soffan och väntar på att chefen ska komma och hämta mig.
Planer: Jobbar bara till lunch. Sedan bär det av till Stockholm och detta!
Ser på: Datorn
Lyssnar på: Spotify och låtar från danspasset, jag måste erkänna att det rycker i benen!
Läser: Ett par mail senare och nu inlägg på FB
Dricker: Vatten,vatten, vatten. Tror jag har fått i mig för lite nu när jag har tränat som en tok. Trots att jag dricker enorma mängder om dagarna.
Äter: Gårdagens frukostmackor som jag glömde hemma.
Bästa: Resan till Stockholm, Showen ikväll och att få träffa Maria, det var ju så länge sen
Sämsta: Funderar på om vädret kan göra att vi blir försenade med tåget och om vi kommer hem imorgon
Väder: -20 grader och sjuka mängder snö! Mer ska det komma idag och imorgon. Men så läge det inte töar så är jag glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0