Xmas


Vag händer och fötter då?

Jag har en del att göra men jag bockar av på mina listor. Igår blev det inget med träningen. Friskis var stängt på kvällen, så jag kikade ju på lilla Alva istället.
Fyllde i ett par viktiga papper idag som jag ska posta i eftermiddag =)

Idag och imorgon ska jag dock träna. Torsdag kommer förhoppningsvis både Camilla och Erika hit på lite fika innan jul.

På fredag är det julfest med jobbet. Men jag köpte min klänning för länge sen och hela outfiten är klar, det känns skönt. Vi får sluta redan klockan 15 för att sedan vara på jobbet igen 19. Elin, Sandra och Matilda följer med mig hem så vi ska fixa iordning oss ihop. Kul!

I helgen ska jag baka 3 olika sorters godis till jul och födelsedag. Det kommer gå i ett i veckan. Men jag gillar det!

 
Fyndade ordet på Clas Ohlson i helgen. Endast 49:-, det var de värda tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Semra

Åh veerkligen ett fynd! Riktigt fin! =)

2010-12-15 @ 08:12:17
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0