Utmaning och gisslandrama


Igår var jag på Friskis igen. På tisdagar är det två av mina favoritpass. Så jag tänkte att jag skulle utmana mig själv så jag körde på båda! Först gick jag på Puls Medel som är riktigt kul. Efter det vilade jag ca 30min, tog en frukt, drack vatten och bara pustade. Sedan började danspasset. Det var ännu roligare denna gång!

Jösses, så bra jag är!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men när jag skulle ta min bil så var det avspärrat med polisband. Jahopp. där stod jag kall, hungrig och trött. Det visade sig att det var ett gisslandrama och jag fick absolut inte hämta min bil.
Då skulle jag ringa Andreas, men såklart hade jag glömt telefonen i bilen! Åhhhh!

Jag fick till slut låna en telefon och Andreas hämtade mig. Jag hämtade bilen senare på kvällen.
Här kan man läsa om dramat.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är bäst!!!

Synd att mit SMS inte kom fram!!

2010-12-01 @ 19:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0