100201



Humör: Kanonbra, är på topp idag!
Gjort: Ja, det är ju måndag och jag jobbar som vanligt.
Planer: Luncha med Erika på Maxi. Jag ska jobba till 17.00. Ikväll kl 20 är det vattengympa.
Ser på: Dataskärmen
Lyssnar på: Rix FM och telefonerna som ringer.
Läser: Mail
Dricker: Vatten, ett par liter om dagen brukar det bli.
Äter: Åt en mango till fikat förut. Det var riktigt gott.
Bästa: Jag har haft en riktigt bra helg.
Sämsta: Det var kö i morse till jobbet. En lastbil hade åkt in i viadukten och fastnat. Att de aldrig lär sig, trots att det är både ljus och saker som hänger ner för att det inte ska hända.
Barn: Mosters änglar träffade jag igår =)
Väder: Det snöar massor igen. Då blir det mycket att skotta när jag kommer hem....


Veckans planer:

Måndag:  Träffa Erika. Vattengympa på kvällen.
Tisdag:    Tessan, Sara, Linda och Malin kommer till mig på kvällen.
Onsdag:   Träffa sjukgymnasten. Stavgång med Anna i Vrinnevi.
Torsdag:  Antagligen ett pass på Friskis. Hoppas bara att sjukgymnasten tycker att det funkar.
Fredag:    Tandhygenisten på morgonen. Fredagsmys i soffan på kvällen.
Lördag:    Inflyttningsfest för tusan! Hoppas på att hinna med en liten loppisrunda på förmiddagen.
Söndag:   Planerad bakisdag =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Söndagen låter som den BÄSTA dagen på HEEELA veckan!! Ja.. Förutom Tisdag kväll då!! ;0)

Ses då!!

KRAMIS!!

2010-02-01 @ 16:09:20
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0