Afterwork



Igår blev det en liten afterwork på Bishop med tjejerna från jobbet.
Vi hade otroligt fint väder och bara hade det skönt. Eller, det är ju verkligen inte skönt att sitta på träbänkar i 3 timmar. Jösses, så ont jag har i mina stackars axlar idag! Men man skulle visst vara där 1 minut över 16 för att få de bra borden. Det blir ju svårt när man slutar 17.... Men vi hade det kul!




Jag körde igår så jag var sugen på alkoholfritt vin. Då har de inte det. Say what?!
På Bishop, stans största uteservering måste väl ha det, men nej då. Det fick bli en alkoholfri drink i stället. Men det funka bra det med.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Vad mysigt det såg ut! Dåligt med vinet. Själv var jag hemma och hade ett antal tysta timmar för mig själv för att rädda min röst.

2010-06-17 @ 10:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0