Det känns fint!


Idag var jag som vanligt på Afro. Johan hade passet och han är så härlig. Han utstålar enorm energi, man blir så glad! Sista minuterna tänder han discokulan och alla kör stenhårt. Härlig känsla!

Igår tog jag mig i kragen och provade en klänning jag ska ha på David och Annas bröllop. Denna gången kändes det mycket bättre än sist då det slutade med att jag åkte hem gråtandes i bilen. Inget vidare, men nu är det positiva tankar som gäller.

Provade även en klänning för skojs skull som jag inte har använt sedan 2004.
Tjoho, vad glad jag blev när den passade =)


Den gamla klänningen satt som en smäck! Fick inget kort på den jag ska ha på mig men det kommer serare.

Nu blir det "kvällsmat". Eller mat vet jag inte men iallafall något att knapra på. Två morötter och en selleri =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Wow Kristin! Den är jätte fin och så smal du blivit! Mer tighta kläder så det syns, göm dig inte

Kramar

2010-06-15 @ 07:00:41
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej vännen! Vad snygg du är!Den där klänningen kan du ju ha om du ska vara tärna.Kram

2010-06-15 @ 16:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0