En naturdiet och tre riskakor...


....ja, det var vad min lunch bestod av idag.
Helt okej att ta det ibland känner jag. Särskillt när jag ska äta lite tacos och ta två glas vin ikväll.
Det är jag värd efter en super vecka med massa motion och bra kost!
När jag ska träna efter jobbet äter jag självklart ordentlig mat för att orka bättre.

Har även provat pillerna nedan ett tag och de funkar också bra.
Jag är inte alls hungrig på samma sätt vid lunchen om jag har tagit en sådan.



» Ger en bra mättnadskänsla
» Hjälper till med viktnedgången

Denna kapsel som tillsammans med vätska sväller ca 200 gånger sin egen volym och bildar en gel. Det gör att du känner dig mätt eftersom magsäcken blir full.
Allévo Fiber+ underlättar också tarmens arbete.
Tänk på att det är viktigt att dricka mycket vätska tillsammans med kapslarna för att de ska fungera på bästa sätt
.



Kommentarer
Postat av: lejonheart.blogspot.com

hejsan.. måste bara berömma dig för din träning och motivation... önskar jag hade den.. tatueringarna sitter på underarmen och på sidan av benet ovanför vristen typ..kram virre

2010-03-07 @ 15:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0