Hektisk fredag


Oj, vad mycket jag gjorde igår. På lunchen var jag och fixade ett par småsaker, det drog ut på tiden så lunchen fick jag tillbringa bakom datorn för att jobba.

Efter jobbet åkte jag och storhandlade, var på systemet och ett par andra ställen.
Svängde förbi mamma och pappa för att låna lite conjak till desserten ikväll.
Då hade mamma en tacopaj i ugnen coh  jag blev erbjuden att äta med dem.
Så snabbt hem och packade upp varorna och lämna bilen.
Sedan tog jag en promenad tillbaka till dem.

Vi hade en mysig middag med lite rödvin till. Härligt att bara sitta vi tre och småprata om allt möjligt.
Vi kollade lite på Lets Dance men jag smet vid 21,00
Hem och förbereda min drink inför ikväll samt dessert, även den till kvällen.

Så klockan 23 satt jag äntligen i soffan och en stund senare sov jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0