Veckoöversikt


Usch, jag har inget vettigt att skriva om. Känns som om det enda jag skriver om nu förtiden är min träning. Och, visst den upptar massor av min tid men så blir det när man jobbar 8-17 vareviga dag....
Denna vecka har och kommer att se ut såhär:

Måndag: Hade en massa lunchärenden. Tränade 18.00
Tisdag:   Lunchpromenad. Tränade 19.00, hem fixa mat tills imorrn
Onsdag: Lunchpromenad. På kvällen kommer ett par vänner.
Torsdag: Lunchpromenad eller ärenden. Träna med Anna 18.00. Hem och ska ha mys med vänner.
Fredag: Åka till Västervik över dagen.
Lördag: Kanske träna på fm. Åka till älskade landet för sov-premiären.
Söndag: Bara vara på landet. Träffa syrran för lite planering.
Måndag: Förhoppningsvis Afro på kvällen och greja lite hemma.

Ja, det var min vecka det. Men som tur är blir det nog lite avkoppling på landet.
Gud så härligt! Hoppas väderprognosen stämmer, sol och +10 grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0