Vilken härlig helg!


En sån fin dag vi hade igår! Strålande sol och plusgrader, vi hade altandörren öppen hela dagen.
Härligt med frisk luft.
Jag röjde och gjorde fint på altanen, men det är mycket saker som ska ner under altanen. Men för tillfället är det alldeles för mycket snö där för att vi ska kunna öppna luckan.
Men det blev fint iallafall och jag hann med ett stort lass skräp till returpunkten.
Sedan storstädade jag hela huset! Underbart, nu känner man inte röklukten så mycket.

Andreas mamma och pappa kom över på en fika. De hade köpt med sig semlor.
Det var verkligen gott! Den första för iår =)

Vi fick en sen inflyttningspresent av dem. En helt underbar bok, Allt om trädgård.
Kul med lite inspiration, det bara kliar i fingrarna. Vill göra massor!



Idag har jag varit på Friskis på förmiddagen och nu ska vi fixa lite till i rummet.
Snart dags att inreda. Det är det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0