100506


Torsdag idag vilket innebär ett pass på Friskis. Idag blir det bas/styrka med Anders, och det passet gillar jag massor. Man blir bara så glad när man är där. Han är sprallig och härlig!

Igår hann jag med en lunchpromenad på jobbet, det var riktigt skönt och soligt. Synd bara att jag missade och ta med mig kameran för det var stora hav av vitsippor överallt. Det var så vackert!  Jag tror inte ens jag har sett så mycket vitsippor på landet. Och där finns det många =)

Igår kväll tog Anna och jag en riktigt härlig lååång promenad. Det var så skönt att gå i solen! Jag ritade upp sträckan på eniro när jag kom hem för att se hur långt det verkligen var. ca 8km var det, vi gick på ca 1,20.
Jag var lite osäker på hur vi gick men det är på ett ungefär iallafall.
Idag har jag träningsvärk!

Trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0