100512


Idag skulle man kunna säga att denna onsdag är en fredag. Det är ju klämdag på fredag. Men så blev inte fallet för mig tyvärr. Vi ska visst ha säljmöte hela dagen på fredag. De tyckte att det var en bra dag eftersom det inte kommer ringa så mycket. Det tyckte inte vi andra.... Jaja, så är det. Jag tar ledigt nästa fredag istället, två kortveckor är bättre än en =)

Idag ska jag till optikern. Det är första gången! Jag vet att jag behöver glasögon men frågan är om jag gillar att ha dem på mig sen. Sitter med headset hela dagarna och jag har hört att det kan trycka massor då.
Vi får se, bara jag hittar några fina bågar =)

Efter jobbet ska jag träffa Erika för en snabb fika. Det blir inte så länge, då Maxen är sjuk. Men bara man får ses en liten stund så. Efter det tänkte jag ta mig en sväng på Maxi. Jag har en hel lista med saker jag behöver ha.

Ja, det kan nog bli en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0