Härliga måndag!


Så härligt det är att vakna upp och det är strålande sol ute och inte alls många moln. Tittade på vädret på webben och det ska visst bli molningt framåt eftermiddagen. Hoppas de är sol på lunchen så att jag kan sitta ute.

Ikväll ska jag äntligen träna Afro igen! Så kul! Kunde inte träna förra veckan, jag hade så ont i mina ben. Men oj, vad jag har längtat.....

Veckan bjuder annars på träning på tisdag och torsdag. Onsdag ska jag klippa mig och färga håret, det ska bli så skönt! Jag ska ta av en hel del på min risbuske.
På fredag är jag ledig och då åker vi till våra fina vänner i Stockholm, nice.

Fullspäckad vecka, men det är skönt, då går den fort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0