Ibland blir man trött....


Usch, jag har haft en fruktansvärd dag på jobbet.

Jag är van att ta en massa skit i telefonen, jag sitter ju i växeln och den första kunderna pratar med är oftast mig. Jag får så mycket skit om dagarna så jag skulle kunna skriva en hel bok.
Jag är inte ens 30år, och frågan är om jag ska få magsår redan nu... Jag älskar vekligen mitt jobb, tro det eller ej för allt är vekligen inte dåligt men dagar som dessa mår jag så dåligt.

Jag tar åt mig massor trots att jag vet att jag inte ska det. Dessa två arbetsdagar denna veckan har jag fått skäll många gånger, fått arga mail, gråtit flera gånger och blivit arg....

Ikväll tar jag mig en öl. Det är jag värd!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Stackrs dig! Ibland måste man verkligen bara stänga av och ibland så fungerar det tyvärr inte....



Stor KRAM från mig

2010-05-26 @ 07:02:03
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Anette

Usch, vilken jobbig situation! Hoppas det blir bättre de kommande dagarna ;)

2010-05-27 @ 00:02:17
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0