Lördag


Oj, jag höll på att skriva söndag, men det är det ju inte riktigt ännu =)
Jag har sovit lite halvdåligt inatt tyvärr, vaknat flera gånger och snurrat runt.
Så jag gick upp för en stund sedan, nu har jag P4 på och lyssnar på ring så spelar vi innan medlodikrysset. Jag älskar att lösa det. Pensionär varning - Aldrig!

Idag så hoppas jag på att vi får se lite sol. Ja, det ser inte ut som så men gärna inget regn. Jag vill ut lite i trädgården och fixa. Spaljerna ska målas så min humle får lite att klättra på.
Sedan ska jag ta lite maskroser och en liten häck ska klippas.
Jag har även lust att åka till Billbäcks och handla lite blommor.

Vi får se vad dagen bjuder på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0