Måndag morgon


Ny vecka igen! Det går så fort så.

Vi har haft en helt underbar helg! I lördags gick vi upp tidigt, då var det lite mulet men vart efter sedan så blev det så härligt väder. Jag plockade maskrosor, klippte en häck, Andreas målde plank och sedan hjälptes vi åt med gräsmattan. Solen gassde och jag fick lite färg på min näsa och några fräknar letade sig fram.

På kvällen kom David och Anna. Vi spelade årets första kubb och grillade och satt ute hela kvällen.
Mycket kul!

Igår tvättade jag alla fönster, perfekt väder för det då det inte var så mycket sol men ändå varmt.
Vi såg även 2st filmer och styrde med lite småsaker.

Idag händer nog inte så mycket, jag måste ställa in Afropasset i eftermiddag. Jag blir så ledsen för det!
Men jag kan knappt gå normalt då jag har sån grym träningsverk på baksidan av låren. Jag kan knappt räta ut dem..... (Nästa gång är det Andreas som tar maskrsorna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0