P.A.I.N



Ojojoj! Inte trodde jag att jag skulle få sådan sjuk träningsvärk av att plocka maskrosor.
Jag gjorde det i ca 2 timmar i lördags, jag kände redan på kvällen att jag hade ont i baksidan av låren. Men de senaste dagarna har jag inte ens kunnat gått ordentligt.
Det gör fruktansvärt ont!
Jag har smörjt med en thailändsk dundersalva men det fungerar inte, ska prova voltaren ikväll.

Så ingen träning än så länge denna veckan =( men jag hoppas att det blir bättre till helgen.

Btw så tar Andreas maskrosorna nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Träningsvär är riktigt jobbigt! Jag fick väldigt ont i mina vader efter min träning i tisdags, mycket step var nog orsaken

Kram på dig

2010-05-21 @ 07:15:44
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0