Söndag


Söndag igen, tänk vad helgen går fort. Men det är ju fortfarande hela dagen kvar.

I fredgas var syrran här med barnen. Vi åt tacos, myste, åt godis och hade såg talang. Alicia hade dansuppvisning här och hon var så duktig så. Alva stod brevid och härmade Alicia och det så roligt ut!
Synd att jag inte tänkte på att filma.

Igår jobbade Andreas hela dagen så jag passade på att åka och träna.
Tyvärr var det passet inställt så det kom en annan tjej. Det var väl sådär, ingen direkt fart på det. Så som jag gillar iallafall. Men det var jobbigt ändå!

Idag kommer mamma och pappa på middag. Jag har gjort en stek som ska puttra ett par timmar till på spisen. Till det blir det potatis, svarta vinbärsgele, pressgurka, broccoli och sås.
Blåbärs pajen står i ugnen nu!

Kanske att det blir en sväng till Hageby nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0