Stockholm


I fredags tog Andreas och jag ledigt från våra jobb. Vi åkte upp till Stockholm för lite shopping, vi har en stor viktig sak att handla innför och jag tror att jag hittade "DEN".

På eftermiddagen kom Anna i till stan och vi tog en fika uppe på Åhlenshuset i det härliga vädret. Sedan strosade vi en sväng och Lukas kom och mötte upp oss.

Vi åkte hem till dem på Kungsholmen, korkade upp lite vin och satt och bara snackade en stund. Lukas hade bokat bord på Thaiboat på söder (LÄNK), vilket jag rekommenderar starkt! Vår Thailandslängtan blev enormt stark då det var som att komma dit....



Härlig helg, härliga vänner! Jag ville nästan inte åka därifrån =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0