Valborg / Första Maj


Det blev en riktigt fartfylld helg!

På valborgsmässoafton så kom Andreas kusin Fredrik upp från Västervik med hans familj. Det var verkligen mysigt att ha dem här. Vi grillade, var bort i Rambodal och kollade på elden. Sen åkte vi hemåt och åt en god efterrätt som jag hade bakat. Receptet kommer!
Sedan drack vi lite vin och spelade spel efter barnen hade lagt sig.


Oskar kastade pilar

Elden tändes


På lördagen var vi på 30års fest för Daniel ute i Å.
Det bjöds på väldigt god smörgåstårta och vi hade kul mned kareoke. Alla som känner mig vet ju att jag är väldigt svag för det. Jag är alltid först och sedan släpper jag inte micken =)


Min söta vän Therese och jag

Therese och Sara

Födelsedagsbarnet röjer!

Andreas och Sara

Therese och Daniels lilla valp Alice

Tyvärr blev många av de andra korten bara skräp. Hade dessvärre fel inställning på kameran....

Kommentarer
Postat av: Malin

O SKOJ det hade vi verkligen!!! ;0)

2010-05-06 @ 19:14:01
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0