101109


Länge sen jag gjorde en liten lista. Så här kommer det en.


Humör: Kanon
Gjort: Gjort i ordning mig inför jobbet, fixat frukost
Planer: Jobba. Träna Medel Puls på Friskis efter det. Tvätta.
Ser på: Datorn
Lyssnar på: Ett element står och rinner, fy vilket trist ljud. Det är fel på det så det spelar liksom ingen roll om man luftar det. Måste nog köpa ett nytt.
Läser: Bloggar
Dricker: Vatten med äppelcidervinäger för utrensning. Min nya vana.
Äter: jobbet sen blir det en macka med ost och kalkon, en med kantarellstuvning (vardagslyx) och lite smootie
Bästa: Det finns mycket, men mina vadmuskler ligger i topp just nu. Låter knäppt kanske men oj så kul jag tycker det är!
Sämsta: Det är bara tisdag, sämsta dagen på hela veckan.
Barn: Nej, de sov hos oss förra veckan.
Väder: Kallt, blåst och SNÖ minsann. Tur att Andreas bytte däck på min bil igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0