101118




Humör
: Bara fint.
Gjort: Gått upp tidigare än vanligt. Gjort i ordning mig inför jobbet.
Planer: Jobba. Fixa massa ärenden på lunchen. Hoppas bara på att jag hinner allt. Träna Afro ikväll.
Ser på: Datorn
Lyssnar på: Andreas som ligger och snarkar i sängen. Låter väldigt skönt!
Läser: En massa mail som väntar senare.
Dricker: Jag måste ha kaffe sen, jag är så sugen!
Äter: Ska försöka pilla i mig två mackor på jobbet. Jag har inte haft någon matlust på ett par dagar, trots att magen kurrar.
Bästa: Det vankas tjejfest på lördag, då Sandra kommer på besök.
Sämsta: Det känns som om jag har en del att tänka på. Det känns lite rörigt i huvudet.
Barn: Nix
Väder: Det vanliga höstvädret. Mörk och kallt och lite blåst

I brist på bild idag så bjuder jag på en fin bild som jag tog för några veckor sedan. En liten fågel flög runt i uterummet och slog i huvudet. Han blev så groggy, stackaren. Så jag passade på att knäppa ett kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0