Loppisrunda 30/10



Anna och jag tog en liten loppisrunda för ett tag sedan. Underbart kul! Vi hann med Bra & Begagnat, Hela människan, Lions i Åby och Prio 1. Sen vart vi både trötta och hungriga.
Många fynd gjorde vi under dagen. Flera ställen hade 50% på väldigt mycket. Vi har iallafall två ställen kvar som vi inte har varit på. Det tar vi en annan gång.




Tänk så glad man kan bli för ett loppisfynd!


Det gäller att hålla hårt i sina fynd.


Annas första besök på Leons!


Några av mina fynd.


Dessa ska jag göra något kul av. Vad, visar jag när det är klart.


Ett favoritfynd. 20:-


Det andra favoritfyndet. 50:-

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller på att måla lampfoten nu blir stor skillnad. Nu ska jag bara hitta en lampskärm oxå=)

2010-11-15 @ 16:33:40
Postat av: Malin

Bullfatet på bild nr 4 (det UTAN fot) log jag åt!! Min älskade mormor har ett precis likadant, o från det har vi blivit bjudna på bullar, mandelkubb, o en MASSA olika sorters småkakor i ALLA tider(som JAG kan minnas i alla fall!!) !!!! UNDERBART!! ;0)



SÅÅÅÅ skoj att ha hittat tillbaka din blogg igen!!!

Ha de KANON bra min vän!!



KRAMAR!!

//Malin

2010-11-16 @ 11:35:11
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0