Nya mått



Nu har min viktresa pågått sedan i Mars någon gång. Jag har lärt mig att träna och äta rätt. Jag har bytt livsstil helt enkelt! Jag tycker att det är så kul att träna nu och det är så ovanligt för mig att jag själv är chockad. Jag har inte levt strikt utan har unnat mig en hel del gott och dagar då träningen har uteblivit. Jag är överlycklig över resultatet! Det är väldigt många som har sett detta och påpekat det. Oj, va kul!

Nu ser det ut så här:

Vikt: -14kg
Midja: - 14cm
Byst: -13cm
Stuss: -10cm
Lår: -16cm

På jobbet har vi ett gym. Så jag gick upp i fredags lunch och körde lite styrka, vilket jag saknar på Friskis. Det blir att köra där två luncher i veckan att komplettera med.



Kommentarer
Postat av: Malin

Du är SÅÅÅÅÅÅÅÅ duktig gumman!! HEJJA DIG!!!

Puss på´re!!! ;0)

2010-11-16 @ 11:37:18
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Anna

Du är bäst!

2010-11-16 @ 19:52:17
Postat av: Anette

Wow så duktig du varit! Se till att berömma dig själv med någon present som du länge velat ha :)



Så tråkigt att det inte fanns biljetter kvar...

2010-11-16 @ 22:05:28
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0