Veckoplanering


Listor, listor och åter listor.
Det är nästan det bästa jag vet att göra listor över vad som ska göras under veckan. Sedan strycker jag över de jag gjort. Det är en underbar känsla att se att det faktiskt krymper. 

Förutom att jobba 8-17. Så ska jag även göra detta:  


Måndag: Tränade Bas/Styrka 18.00
Tisdag: Träna Medel/Puls 18.00
Onsdag: Klippa och färga håret efter jobbet. Träna Bas 18.00 om jag hinner
Torsdag: Afro 17.30. Hem och mysa med Alva och Alicia som ska sova hos oss
Fredag: Ledig! Inget planerat direkt, men gärna en tripp till skogen eller bio
Lördag: Kanske träna på fm. 15.00 kalas hos syrran. 18.30 Middag hos David och Anna
Söndag: Ha en skön slapp dag hemma med diverse "avbockningar" på listan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0