Pappsen



I förra veckan fick jag åka till akuten med min älskade pappa.
Han hade enorma magsmärtor och mamma jobbade så han och jag åkte upp.

Min pappa klagar aldrig på att han har ont någonstans så när jag såg honom ligga dubbelvikt så förstod jag att något var fel.

Väl på sjukhuset konstaterades ganska snart att det var blindtarmen.
Men mamma (som hade kommit från jobbet) och jag åkte hem på natten i väntan på röntgen. 
Dagen efter opererades han och då konstaterades det även att den hade brustit.

Nu idag har han kommit hem, men han har riktigt ont.

Det var en väldigt olustig känsla av att se pappa ha ont och ligga i en sjukhussäng. Tur att det "bara" var blindtarmen denna gång. Hoppas det dröjer innan jag får se den synen igen.

Nu hoppas vi bara på att det snart ska bli bra! 

 


Kommentarer
Postat av: Lucas

Tjenare, vad händer idag då? :)

2010-10-19 @ 12:57:43
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0