Grattis Johan!


Igår kväll var jag, Andreas, Camilla och Degen hemma hos Johan och firade hans födelsedag. Det är visserligen idag han fyller men vi firade tidigare. Han bjöd på hembakade bullar med hasselnötscreme i. Mycket goda! Till det drack jag vin och resten mjölk och kaffe =)
Det är alltid som himla trevligt att ses bara så där en liten stund på en vardagskväll. Det borde man ta sig tid till oftare.

För övrigt har det varit en kass dag. Jag har en muskelinflammation i nacken och axlarna, vilket gör så djävulskt ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Dagen har mest gått ut på att tjuta över smärtan.... Funderar på om jag ska vara hemma imorgon men det gör väl ingen nytta direkt. På måndag har jag i alla fall fått tid hos en naprapat, så får vi se vad han säger.

Jag fick ingen bild på födelsedagsbarnet igår, så vi bjuder på en från Thailand.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0