Sekretär Före och efter


När jag var ca 14år hade min syster nyligen flyttat hemifrån. Jag fick överta hennes rum nere i källare och jag var överlycklig. En stor önskan jag hade var att ha en sekretär istället för ett vanligt skrivbord.
Så jag sommarjobbade och knåpade ihop pengar till en alldeles egen. Jag var så nöjd när jag äntligen kunde köpa den.

Sedan jag flyttade hemifrån har den fått stå kvar i huset eftersom jag inte har haft någon plats, samt att jag absolut inte har velat kasta den. Nu är den äntligen renoverad och passar perfekt in i gästrummet!






Kommentarer
Postat av: Anette

Åh så fin den blev! Kul att du har den kvar när det är speciella minnen kring den :)

2011-04-17 @ 16:44:54
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0