Möhippa 5/2


Förra lördagen blev jag riktigt överraskad.

Telefonen ringde på morgonen, det var DHL som sa att de hade ställt ett paket utanför huset. Han hade bråttom så han hann inte vänta. Jag gick upp och på trappan stod ett paket. I paketet låg div. roliga saker, ett brev samt ett busskort. Det stod att jag blivit kidnappad och vad jag skulle packa. Det stod att jag skulle med en buss en stund senare. Jag packade och började bli stressad. Plötsligt ringde det på dörren och där stod alla mina fina vänner. Anna R, Syrran, Sandra S, Elin, Anna A, Emma, Sofie, Camilla, Frida, Erika och Sandra M. Åhhh, så kul!
 
Jag fick göra ett par "test" hemma tillsammans med frukost. Sedan bar det iväg med ögonbindel. Jag hade ingen aning om vart vi var. Vi stannade och jag fick kliva in i en liten stuga. Där var vi i Kalle Baahs studio och jag fick sjunga in "You are my Angel". Jag var så bra.... eller inte.... hahah! Men så kul!

Sedan åt vi lunch på Löfsta Slott, det var så mysigt! På med ögonbindeln igen och sedan stannade vi i ett parkeringshus. Då listade jag ut att vi skulle till Nordic Club. Jag hade rätt! Där körde vi ett Afropass. Min favorit!! Dansade till mina favoritlåtar Waka Waka och Mikrofånkåt. Allt var så kul!

Sedan fixade vi oss hos syrran och åt en god middag på Butlers. Sedan bar det av till syrran och festen var igång! Singstar såklart! Alla tjejer hade även köpt varsitt paket till mig. Då skulle jag lista ut vem det var ifrån. Tänk så bra de känner mig! Det bar av till Hugos för festande långt in på morgonen. Åhhh, va kul! 

Jag är fortfarande helt lyrisk över möhippan! Mina vänner känner mig mycket bra och de är de finaste och underbaraste vännerna man kan ha! Jag älskar dem alla så mycket, ni är helt klart bäst! Ett speciellt tack till syrran och Anna, det gjorde ni bra =)


 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Varsågod!! Det var så kul att planera allting och du var värd varenda grej! Kul var det!! Ses snart! Puss o kram

2011-02-13 @ 15:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0