110117


Igår blev det träning igen på förmiddagen med Anna. Det var kul! Det var länge sedan jag var på Lindas pass och det var lika bra som det brukar. På eftermiddagen kom syrran med de små trollen och vi fikade lite och pratade. Sen åkte syrran och tränade, då spelade vi PS3 Move.
Det dansades så golvet skakade, oj så kul det var!

Denna veckan bjuder på mycket träning.

Måndag: Lunch gympass, Bas styrka 18.00
Tisdag: Medel 18.00
Onsdag: Lunch gympass, Badminton 18.00
Torsdag: Afro 17.30
Fredag: Lunch gympass, kanske danspass 17.00
Lördag: Medel 11.00
Söndag: Vila

Utöver detta ska jag göra ett par övningar hemma morgon och kväll. Det tar bara 15min, men jag hoppas på att det kommer ta lite iallafall. Totalt ska det bli ca 200 situps varje dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0