Afro


Idag är jag uppe lite tidigare än vanligt. Jag börjar nämligen 7.45 på torsdagar eftersom jag slutar 16.45 istället för 17. Det är bara för att jag ska träna Afro och det var såklart inga problem att jag gjorde så.

Idag ska det alltså dansas Afro för min del! Var nyss ute på hemsidan och jag fick en underbar överraskning. Det är Johan som hoppar in och tar passet. Jaaaa! Va kul, han är absolut bäst =)

Jag var faktiskt och tränade igår också. Lite tidigt efter en förskylning kanske men jag ville iallafall prova. Det gick bra men lite svårt att andas ibland.

Jag vill så gärna gå på danspasset på fredagar men det börjar redan kl 17 och det är ju då jag slutar, men jag kanske kan kolla om det går bra att ändra tiderna lite =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0