Eleven


För några veckor sedan så gjorde jag en liten beställning på Eleven. Jag har länge velat haft en palett med 120ögonskuggor. Bara för att få en massa färger att exprimentera med. Jag gillar den! Provade första gången på Nyår och resultatet syns nedan. Men det är viktigt att ha en bra primer under annars sitter det inget vidare.

Jag köpte ävan en BUS som jag inte har provat innan. Den är lite trixig att få till bra och själva "spraypipen" är inte bra. Men när man väl har fått på färgen så sitter den kanon.
Men jag håller mig nog till TanCan.

Det jag gillar med Eleven är att man alltid får ett gäng med gratisprover. Det var fyra olika produkter, kul att testa!










Kommentarer
Postat av: Marie

Wow, vilken fin ögonskuggebox...:-)

Riktigt kul att ha massor med olika färger att experimentera med!!



// Kram Marie

2011-02-10 @ 09:00:14
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0